Battlefield 6’da Yetenek Eşleştirme (SBMM) Sistemi Açıklaması

Battlefield 6: SBMM Tartışmaları ve Oyun Geliştirme Süreci

Battlefield 6 ile ilgili sızdırılan bilgiler, oyuncular arasında SBMM (Skill-Based Matchmaking – Yetenek Temelli Eşleştirme) sistemi tartışmalarını alevlendirdi. Oyuncular, SBMM’nin oyunda yer alması durumunda deneyimin nasıl etkileneceği konusunda endişelerini dile getirdi.

Battlefield 6 ekibi, endişeleri gidermek için açıklamalarda bulundu. Baş yapımcı David Sirland, SBMM’nin öncelikli olmadığını, sunucuların ping ve hızlı oyun başlatma gibi faktörlere göre belirlendiğini vurguladı. SBMM’nin yalnızca takım dengesi için kullanılacağını ve ağır bir eşleştirme sisteminin uygulanmayacağını belirtti.

Geliştirici ekip, farklı yeteneklere sahip oyuncuların bir arada oynamasının Battlefield deneyimini zenginleştirdiğine inanıyor. Bu nedenle, ağır bir SBMM sistemi uygulamayı planlamıyorlar.

Battlefield Labs programı aracılığıyla oyuncuların oyunun geliştirme sürecine dahil edilmesi hedefleniyor. Ancak, programdan sızdırılan bilgiler güven sorunlarına yol açtı. Topluluk yöneticisi, sızıntıların geliştirme sürecini olumsuz etkilediğini belirtti.

SBMM tartışmalarının yanı sıra, Battlefield 6’nın yeni özellikler sunması bekleniyor. Sızdırılan bilgilere göre oyuna Battle Royale modu eklenebilir ve sınıf tabanlı sistemler geri dönebilir.

Geliştiriciler, topluluğun geri bildirimlerini dikkate alarak, Battlefield 6’nın herkes için en iyi deneyimi sunmasını sağlamaya çalışıyor. Oyunun nihai sürümünde bu vaatlerin ne kadar yerine getirileceği merakla bekleniyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir