Clair Obscur Yönetmen Değişikliği: Neden Ayrıldı?

Clair Obscur: Expedition 33 Başarısı ve Ubisoft’tan Ayrılığın Ardındaki Nedenler

Oyun dünyasında büyük yankı uyandıran Clair Obscur: Expedition 33’ün yönetmeni Guillaume Broche, Ubisoft’tan ayrılma nedenlerini açıkladı. Broche, büyük bir stüdyoda özgün fikirlerle ilerlemenin zorluğuna dikkat çekerek, kendi oyununu yaratmak için Sandfall Interactive’i kurdu.

Ubisoft’tan Bağımsız Bir Vizyon:

Guillaume Broche, Ubisoft’taki uzun kariyerine rağmen, hayallerini gerçekleştirecek etki alanına ulaşamadığını belirtti. Stüdyo içindeki onay süreçleri ve hiyerarşi, yeni ve orijinal fikirleri zorlaştırıyordu. Bu nedenle 2020’de ayrılarak kendi vizyonunu hayata geçirebileceği Sandfall Interactive’i kurdu.

Clair Obscur: Expedition 33’ün Doğuşu:

Expedition 33 fikrini Ubisoft’ta geliştirirken, projenin onaylanmasının uzun yıllar alabileceğini fark etti. Kendi stüdyosunu kurarak yaratıcı sürecin kontrolünü eline aldı ve kısa sürede büyük bir başarıya imza attı. Clair Obscur: Expedition 33, sınırlı bütçeyle de kaliteli işler yapılabileceğini kanıtladı.

AAA Oyunlara Karşı Bağımsız Bir Duruş:

Broche’un başarısı, AAA stüdyoların yüksek maliyetlerine karşı da güçlü bir mesaj niteliği taşıyor. Küçük bir ekiple büyük işler başarılabileceğini gösteren Clair Obscur: Expedition 33, bağımsız oyun geliştiricileri için ilham kaynağı oldu.

Daha Fazla Bilgi İçin: Clair Obscur: Expedition 33 İnceleme yazımıza göz atın!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir