Life is Strange: Double Exposure Square Enix’i Zora Soktu

Life is Strange: Double Exposure Hayal Kırıklığı Yarattı: İşte Nedenleri

Square Enix’in popüler oyunu Life is Strange’in son sürümü Double Exposure, hem eleştirmenlerden hem de oyunculardan karışık tepkiler alarak finansal beklentileri karşılayamadı. Analistlere göre büyük bir kayıp yaşayan oyunun başarısızlığı, geliştirici stüdyo Deck Nine’da işten çıkarmalara yol açtı.

Life is Strange: Double Exposure Neden Bekleneni Veremedi?

Serinin sevilen karakteri Max Caulfield’ı geri getiren Double Exposure, hikaye anlatımı ve oyuncu seçimlerinin işlenişi nedeniyle eleştirildi. Özellikle orijinal oyundaki seçimlerin etkisinin yetersiz kalması hayranları hayal kırıklığına uğrattı.

Square Enix, hikayedeki değişikliklerin nedenini hayran geri bildirimlerine bağladı. Ancak bu durum, geliştirme sürecinde sorunlara yol açtı. Sızdırılan geliştirme materyallerinin kaldırılması da gerginliği artırdı.

Finansal Başarısızlık ve Serinin Geleceği

Square Enix’in son raporunda Double Exposure’ın satış rakamlarına yer verilmedi. HD oyun gelirlerindeki düşüş ve bazı yeni oyunların beklentileri karşılamaması dikkat çekti. Final Fantasy 16 ve Dragon Quest gibi yapımların başarısı kayıpların bir kısmını telafi etti.

Double Exposure’ın sonunda Max Caulfield’ın geri döneceği mesajı verilse de, serinin geleceği belirsizliğini koruyor. Oyunun finansal başarısızlığı ve hayran tepkileri, Life is Strange serisinin nasıl devam edeceğine dair soru işaretleri yaratıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir